Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

Első nap a suliban

2010.11.29. 01:17 Beenthere

Szóval itt vagyok az iskolában és sikerült géphez jutnom. Nagyából idejében ideértem. Nagyon kedvesek voltak, megjegyezték hogy friss hús vagyok még miután kérdezték mikor jöttem és egyből beültettek a konyhába :D hogy töltsek ki egy szintfelmérő tesztet.

Sokan jöttek utánam szintén tesztet tölteni és igy (a hosszú i hiányzik erről a bill. ről) sikerült megvizsgálni a többi friss húst is:D.

A nemzetiségi arány egészen jónak tünik, szerintem sokkal jobb mint amit elképzeltem. A szobatársam aki egy másik iskolába jár, azt mondta hogy csak sárgák vannak, de itt kellemesen csalódtam.

Velem szemben ült egy svájci egy török meg még 2 europid de azt nem értettem a zaj miatt honnan jöttek meg csak úgy kihallgattam mikor beszélgettek egymással. meg volt néhány sérga is de nem vészes, két szőke csaj akik a mikroban akartak vizet melegteni de megmutattam nekik hogy van erre külön csap. A svájci meg ez a két német csaj nagyon tufa. Az egyikkel együtt interjúztattak és nem nagyon tudta elmondani azt sem hogy mit fog itt csinálni. A svájci srác meg csak mosolyogni fog az órákon szerintem, mondjuk csak egy éve tanul angolul, ahhoz képest nem rossz hogy be tud mutatkozni, azt mesélte a mellette ülőnek hogy a tesztet, úgy töltötte mint a bingót.

Ja igen kaptam egy szép sárga bögrét(ha elvesztem 5 dollár egy másik) és ingyen lehet inni kávét meg teát szóval faja. :D

Most várom az eredményt, azt mondták 11 kor kiderül hogy melyik osztályba kerülök.

És igen lehet angol billentyüzeten irni ékezetesen csak néhány karakter hiányzik(vagy nem találtam meg),  a windosban átállitod a nyelvet :D.

Ja van free wifi is de a telefonomon mire megirtam volna ezt mehetnék is haza.

Tudom, tudom hogy adós vagyok a hétvégi városnézéssel meg a képekkel. Türelem! Otthon nagyon lassú a net és a wifim sem müködik, csak kábelről tudok netezni és a modem meg a konyhaszekrény tetején van úgy hogy a mosogató mellett probáltam tegnap is egész este drivert szerezni a wifihez. Szóval szó mi szó vannak technikai problémák.

Majd megoldom, szerintem be fogom hozni a képeket és itt feltöltöm őket.

 Egyenlőre csak annyit hogy Ausztráliát elfoglalták a sárgák, a fehér kihaló létforma errefelé. Voltam már a Harbour Bridge nél meg az Operaháznál. Eddig nem értettem hogy mi a pláne abban a hidban, de tegnap megértettem, az hogy kibebaszottúl nagy. Estefelé néztem a replő kutyákat a belvárosban, elég félelmetesek. Ja! és tegnap mikor hazaértem találtam egy kurvanagy csótányt a konyhába! Olyan hangos volt ahogy közlekedett, hogy arra figyeltem fel valami zörög a szemetesben! Nagyon gyors volt, épphogy csak ekaptam. Azóta is a konyhában döglődik.

A helyi kontakt mondta hogy Ausztrália net szempontból a 90 es években jár. És tényleg, az utcán ADSLt reklámoznak(és rohadt drágán). Szóval ez gáz. Otthon nincs is esély gyorsabb netre mert ahhoz két éves szerződést kéne a faszinak alárni de nem fog.

Sydney, Ausztralia

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr42480229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása