Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

BlueBottle

2011.02.10. 15:39 Beenthere

 

 Ahogy a címből is látszik, ma volt szerencsém elszenvedni életem első medúzacsípését...., de ne rohanjunk ennyire előre. Ma és tegnap volt nekem lenni két day off, ami annyit tesz hogy nem kellett dolgozni. Tegnap nem történt emlisre méltó ha csak az nem hogy elmentem egy búvárboltba és elköltöttem egy valag pénzt felszerelésre, szóval gondoltam hogy ma ha esik ha fúj elmegyek és kiprobálom. Nem kell nagy dolgokra gondolni csak maszk, pipa és békatalp. Elegem volt már a gyagyiból ugy hogy most ez nem gagyi :), ellenben drága volt.

Szóval miután délig aludtam Mohmed keltett hogy várnak a halak miért alszok még :D, 

de az idő nem volt túl jo szoval gondoltam várok egy kicsit hátha megjavul és elkisértem Mohamedet vásárolni a Westfieldbe, ahol sikerült i két óra alatt venni neki két polot egy rövidgatyát meg két cipőt, hát mit ne mondjak nem ugy vásárol mint én :D, aki már volt velem az tudja miről beszélek :).

Utána hazafelé jobb lett az idő szóval fogtam a cumót és elindultam Cronulla-ba. Vettem jegyet de minek mégegyszer nem fogom ezt a hibát elkövetni:).

A tengerpart nagyon szép de a tenger nagyon hullámos volt, de gondoltam én bemegyek hosz ezért jöttem.(kifizettem, az enyém) Nagyon félelmetes ilyen nagy hullámzásban buvárkodni mert a dimenziók folyamatosan változnak, a távolságok alattad és a poziciód folyamatosan változik ahogy a hullálmok elkezdenek dobálni meg elsodorni. Alig voltam bent 10 perce amikor hirtelen éles fájdalmat éreztem a vádlimon, mint sok tűszúrás. Azonnal tudtam mi történt, nem volt kétségem mert már múlt héten is láttam egy csomó bluebottle-t Coogee beachen, egyet meg is fogtam és aztán eszembe jutott hogy nem kéne, tudjátok hogy mindent reflexből felveszek a földről, ez itt nagyon rossz reflex :D.

De nem történt semmi, már biztos száraz volt vagy ilyesmi. Szóval miután éreztem hogy mi történt, az első gondolatom az volt hogy minnél gyorsabban ki kéne jutnom, és közben jól le is horzsoltam a kezem, de sikerült :D

Majd a parton az első embert leszólitottam, aki a legközelebb volt, hogy ugyan most mi van? Meg fogok halni vagy mi?

Erre mondta hogy még van kb öt percem... :D

Persze vicc volt, tök jó fej volt a csávó, olyan 50 és 60 közötti volt és kérdezte hogy német e vagyok, és mikor mondtam hogy magyar, felderült és egyből köszönt egy Isten hozott vagy valami hasonlóval, mert hogy van neki egy magyar barátja és tud ezt azt magyarul:), hihetetlen nem? Aztán mondta hogy ne parázzak nem fogok meghalni, de ha roszabb lesz akkor menyjek a szörfös életmentőkhöz, és majd ők kennek rá valamit:), meg mondta hogy ha tenegeri füvet kenek rá az is jó, de ez nem probáltam, nem volt kedvem akkor még vissza menni a tengerbe. Meg azt is mondta hogy jobban tudok buvárkodni a félsziget másik oldalén mert ott nincsenek hullámok és hogy az olyam mint a Lake Balaton, kérdezte röhögve hogy van e nekünk jellyfish a Balatonba persze tudta hogy nincs...:)

Meg kérdezte hogy miótan vagyok itt 6 hónapja? mert hogy egész jól elnyökögtem mit akarok :)

Aztén meg mondta hogy Isten veled...:D

Persze elmentem a szörfösökhöz megmutatni mit szereztem, kérdeztem hogy mennyi van még hátra az életemből, erre röhögött az életmentő fickó és, mondta hogy 20 perc és elmulik és nem fogok meghalni:), ehhez képest mág most is érzem a helyét fél 2 kor hajnali.

Szóval aztá még visszamentem még egyszer, kicsit paráztam hogy a vérző kezem majd oda csalogatja a cápákat de nem találkoztam egyel sem, viszont láttam nagyon szép halakat meg két ráját a tengerfenéken, de nagyon nagy volt a hullámzás szóval inkább szenvedés volt mint élvezet, ja és begörcsölt  a vádlim ott ahol megcsípett a szörny.

Amikor megcsípett éppen azon gondolkodtam hogy pont nem kéne nekem ott lennem, mert hogy lassan sötétedik és zavaros a tenger, a cápák meg ilyenkor véletlen bele bele kostolnak az emberekbe, de bejött amitől féltem. Mindig is jobban paráztam a meduzáktól mint a cápáktól, sokkal több van belőlük és random kiszámithatatlanul mozognak.

Most megyek mert nagyon fáradt vagyok, csináltam megint lencsefőzeléket de valamiért nagyon keserű lett, raktam bele citromot is meg tejet is, lehet hogy kettő nem szerette egymást? konkrétan belefőztem hájastúl, az rossz?

puszi

 T

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr702651807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DNS- 2011.02.18. 22:47:57

Te nem vagy komplett! :) ez egy jo post volt, az biztos!!

Misi 2011.02.18. 22:56:32

Nem probáltad lepisilni?
süti beállítások módosítása