Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

Papaya

2010.12.20. 07:41 Beenthere

 Tegnap vettem egy red papayát a boltban, és lehet hogy nagyon egészséges de nekem annyira nem jött be, lehet majd probálkozok vele máskor is mert nem biztos hogy az aldiban kell gyümölcsöt venni :D

Minden esetre érettnek tűnt, lédus is volt de az ize valahogy olyan éretlen sárgadinnyére hasonlított leginkább, és volt valami fura mellék ize is, nem mesterséges, csak olyan keserű valami. Lehet hogy nem hámoztam meg eléggé vagy nem kapartam ki eléggé a magházat. 

 

Legközelebb a mangóval fogok probálkozni szerintem az nem véletlenül drágább, biztos finomabb is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr372527242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misi 2010.12.20. 22:14:10

Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges...
süti beállítások módosítása