Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

KisKína

2010.12.25. 02:17 Beenthere

Tegnap már elkezdtem de ma végleg beköltöztem kiskínába. Nagy családi ház, 7 háló két konyha két fürdő (najó az egyik csak egy zuhanyzó). Van saját szobám és olcsóbb mint az előző kéró és a net is sokkal gyorsabb. Ezért gonoltam hogy gyorsan postolok is egy rövidet.

A szépséghiba csak az hogy semmilyen konyhai eszköz nincs. Semmi sem közöshasználatú, ugy hogy mindent vennem kell, serpenyő, kislábos, stb...
Szerencsére tányért adott a kínai nő, meg egy serpenyőt is kölcsön, meg ágyneműt is kölcsön, szóval mindent kölcsön, és még nem is fizettem csak egy 100dollár előleget. Mindig azt mondogatja hogy ő gondoskosni fog rolam mert szinpatikus vagyok meg europábol jöttem és hogy nem tudhatom hogy mennek itt a dolgok. CSak néha egy kicsit vérszívó, amikor reggel felhív 8kor hogy akkor berakta a nemtommit a nemtomhova, Az elápotok elég csuvásak, szóval most megyek és veszek némi tisztitószert, meg szappant, tusfürdőt. Egyenlőre egy duplaágyas nagy szobát kaptam, de majd át szeretnék menni egy kisebb be ez tényleg luxus, az igérte a nő hogy január 5én mehetek is.

Vasalóval még nem találkoztam d azért az csak van, nagyon remélem hogy nincs mindenkinek saját vasalója, nem mintha használtam volna mióta itt vagyok ilyesmit. 

A környék viszont sokkal jobb, végre fogok tudni aludni 8 után is, nem kell felkelnem a teherautókra, ez egy nagyon szép kertesházas övezet. Van a közelben egy hatalmas bevásárlóközpont, meg a vasút sincs messze, a város pedig 20 perc, kevesebb mint Beverly Hillsből
JAaa és anyaglkás, puttós stukkók vannak a plafonon. :D

 

A törcsi sajnos nem került elő :(

Aki lemaradt volna, volt egy nagyon szép rózsaszín törcsim DONT PANIC felirattal és kiraktam egy hete a szártóra, aztán mikor össze akartam szedni eltűnt!. Aztán kiraktam egy papírt hogy aki látta szoljon vagy adja vissza,de nem jelentkezett senki, csak egy ott lakó öregebb fasz megálltott és kérdezte hogy én hagytam el, és aztán mondta, hogy amióta ő itt él kb 5 éve csak 1 két ilyen eset fordult elő és számára is meglepetés volt ez az eset mikor olvasta. Aztán még beszélgettünk arról hogy lehetetlen hogy átfújja a szél a keritésen a törölközőt, és hogy valósznű nem fogom visszakapni. Minden esetre ügynökeim lesben állnak És vérnak a pillanatra hogy visszalophassák, meg azért én is majd még vissza megyek a következő 1-2 hónapban hátha meglátom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr782537889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása