Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

Karácsony

2010.12.25. 02:32 Beenthere

 A karácsony meglepően jól telt. Már tegnap átszállíttam a cuccaim meg magamat is az új helyre a kínai nővel, de aztán egy negyed ora után úgy dönöttem hogy én nem itt akarok karácsonyozni és felhvtam a lakótársaimat Beverly Hillsben hogy jó lenne, ha vissza mehenék hozzájuk, megfőzni a vacsimat. Útközben beugrottam egy üveg borért, mert tudtam előre hogy a halászlevet csinálnak és az finom :) Útközben volt a buszmegállóban egy öreg bácsi akitől megkéreztem mennyi az idő, és annyira ausztrálul beszélt hogy nagyon, nagyon viccesen hangzott, de megértettem hogy mit mond. Elmondta mennyi az idő meg kérdezte hova megyek, aztán elmondta melyik busszal kell mennem és mennyi idő mire jön. Szóval nagyon kedves igazi öreg ozzie bácsi volt.

Mikor megérkeztem, kiderült hogy direkt megvártak, és nem kezdtek el nélkülem enni, meg hogy sötöttek halat is meg volt desszert is. Csokit olvasztottak és abba mártogattunk, eper és banán darabokat. Nagyon fasza volt. Volt kis karácsony fa diszekkel, szóval nagyon belehuztak. Aztán ez utána menüsor után, én még megsütöttem a rákocskák egy részét amit vettem délután a halpiacon, és egész jól sikerült.

Onnan jött az ötlet hogy mondta a tanárunk a suliban, hogy 24 én a legőrültebb hely egész Sydneyben az a halpiac, mert minden család garnélát eszik karácsonykor. Hatalmas volt a tömeg de sikerült vennem egy félkilót, kevesebbet nem mertem, mert mindenki két kilókat vett. :D

De csak 5db ot csináltam meg belőle, van még vagy 15, szóval lefagyasztottam.

A bor amit vettem nagyon finom volt, az volt a neve hogy The Killer, és egy szürkebarát volt:D, mindenről képek a picasan.

Puszti

T

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr582537895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása