Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....

2010.12.26. 15:19 Beenthere

 Ma volt a rajta a déli fölteke legnagyobb yacht versenyének és sikerült lemaradnom a rajtjáról, pedig már két napja arról ábrándozok, hogy milyen lesz a sok vitorlás az Operaházzal meg a Harbour Bridge-el, meg néztem az oldalát is versenynek volt visszaszámláló...nem sikerült. Szóval mi következik ebből, vagy kell maradni még egy évet, vagy vissza kell jönnöm. :)

Ma kellett kifizetnem a szállást, aztán el kellett mennem venni kést, meg néhény dolgot, aztán esgész nap takarítottam mert amilyen állapotok vannak a konyhában az nem emberi, meg a szobámat is végre rendbe kellett hoznom. Amúgy akivel csak beszéltem mindenki az én szobámra áhitozik, mert hogy az milyen szép meg nagy meg stb. Aztán megcsináltam a maradék garnélákat, és csináltam egy kis salátát a kínai srácnak is, meg adtam a garnélából is, ő meg adott a halából meg a babos disznojából, meg rizs :D
Szóval együtt ettünk, közben probált velem beszélgetni több kevesebb sikerrel :)

De a legjobb az volt, hogy miközben poroltam a seprűt a ház előtt a verandán, egyszer csak megállt egy lepattant fehér ML merci és egy kopaszodó vöröshajú rayban szemüveges kicsit dagi srác elkezdett üvöltözni nekem, mintha ismerne :D.

Aztán elmondta hogy 8 évvel ezelőtt költöztek el a családjával a házból és hogy az egész gyerekkorát itt töltötte. A fél házat az apja rakta össze a két kezével, a verandát meg a tetőt stb... Kiderült hogy az apja ilyen ólomüveg késztő, és a templomokba csinálta az ablakokat, de már csak fest :) ezért van a bejárati mellett néhány ilyen ólomablak, meg itt a szobámban is egy rózsa, ólomüvegből, mert a család nevük Rose és ez a szoba volt a nővére szobája a szemben lévő meg az övé. Nagyon megörült mikor kérdeztem hogy nem akar e bejönni. Körbe is mentünk az egész házon és nyomta a sztorikat pl., hogy a nővére az én ablakomon szökött ki a barátjához és azóta már összeházasodtak. Meg hogy a nappaliban karácsonykor hogyan talált rá a nővérére ahogy titokban bontotta az ajándékokat karácsony előtt, meg a hátsó kertben krikettezett a faterjával, meg volt egy luk a keritésen a hátsó szomszédhoz és azon kibált át a szomszéd kisgyereknek hogy játszank az ólomkatonáival, az is kiderült hogy a mostani második konyha és wc volt az apja régi műhelye ahol az abakokat csinálta. Mesélt a szomszédokról is, hogy milyen volt régen, hát nem olyan mint most, akkor szívesebben laktam volna itt.

Aztán volt egy olyan is, hogy a kínainő,miután odaadtam neki a ZSét, bemutatott a Libanoni srácnak aki itt él, és az meg egyből mondta hogy szerez nekem munkát :) mondom jó, kiváncsi vagyok mi lesz belőle.
Ma dálután meg elrabolt egy pár órára, mondta hogy menjek vele autót mosni, aztán meg találkozunk néhány barátjával. Persze nem kellet kétszer mondani. Onnan indult az egész hogy látta hogy itthon ülök és kérdezgette hogy nincse barátom itt vagy valami rokonom vagy ismerősöm, szóval egyenlőre tényleg rendesnek tűnik, úgy hívják hogy Mohamed. :D

Végül nem mentünk, mert ahogy már jeleztem neki autómosás előtt, elkezdett esni az eső, de nem zavarta, mondta hogy legalább a belseje tiszta, meg hogy neki ez ilyen szokás féle hogy minden vasárnap elmegy és lemossa a verdát, ami amúgy egy 90 es évek beli Camry, naná hogy autómata. Valami 1300 ért vette vagy mi. A mosóban amíg ott voltunk jött egy Corolla SX, 5 ajtós HB! olyan amilyet a pályaudvarnál is láttam már, majd felrakom a képeket. Az SX olyan itt mint nálunk a GTI, elég jó felnik voltak rajta, meg a kipuja is valami hasonló borzalom volt mint az enyém, szóval megnyugottam, hogy nem csak én vagyok elmeroggyant.

Ma sikerült vennem egy kést 1.50 ért :D, nagyon szar de legalább tudok valamivel zöldséget vágni, szóval kellett és hiehetetlen olcsó volt. Ja igen ez azért jó mert az új helyen semmilyen közös konyhao cucc nincs, szóval most minden szart vehetk meg amit aztán elajándékozhatok, nagy bolt.:S
 

 

Na egyenlőre elég ennyi.

puszti

T

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr22540022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misi 2010.12.29. 13:23:51

De jo telefonra optimalizalva!!!
Irhatnal majd a kriketrol. Izginek tunik. Kar, h lemaradtal a rajtrol.
Udv

Beenthere 2011.01.01. 02:42:39

OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha megérett majd leírom.
süti beállítások módosítása