Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

ausztralok

2011.04.06. 07:30 Beenthere

Tegnap érdekes dolog történt velem miközben vártam a buszra a megállóban. Két drác odajött, már láttam őket korábban mikor elmentem mellettük, és tudtam hogy nem százasok. A két lány akik velük voltak megálltak távolabb a két srác meg odajött hozzám és kérdeztek valamit de nem értettem a füles miatt. Megismételték és mivel be voltak rugva és amugy sem értem az ausztralokat, azt értettem hogy jön a busz :), az egyik egyből felkapta a vizet hogy nem ez volt a kérdés hanem hogy merre van egy bár a környéken. :D és aztán valami olyasmit hogy ez nem ausztral....

A másik pedig csak állt ott és elkezdett nekem magyarázkodni hogy nem tudja mi van a haverjával, de hogy ő ozzy és nem érti miért viselkedik így egy ideje a haverja és ő kért elnézést. Én meg csak mosolyogtam hogy aha... :D

Aztán jött a busz, mentem a bányába, ők meg a kocsmába...

Nem nagy sztori de felsejlik a kettősség az itteni társadalom gondolkodásában, sok ausztrál büszke rá hogy ausztrália milyen sokszínű, sok nemzetiségű, de nem mindenki örül a bevándorlóknak...

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr102803746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása