Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

Gyors post

2011.01.21. 02:16 Beenthere

 Most a héten történt egy s más, gyorsan megosztom veletek.

A suli jól megy, de néha nem csak tanulni jó, valamelyik orán megint szóba került a melóm, és mondtam hogy mennyit keresek, és óra után odajött az egyik olasz srác hogy ő ugyan ezt a munkát csinálja csak 4,5 dollárral többért, és el fog menni a következő honapban Új Zélandra, szóval ha van kedvem mennyek oda dolgozni. Tiszta sor mennék is, Jóci is ezt tanácsolta, de közben beszéltem  az indiai lakótársammal, aki a reptéren árul fánkokat, hogy lenne takaritó meló a reptéren sokkal több pénzért, de este 10 től kéne dolgozni hajnali 6 ig.

Szóval most dilemma van. 

Másik, szintén a suliban keződő story, óra közben hallottam hogy ekólkezdtek dumálni az olaszok meg a belga lány hogy megy e este a buliba. ÉS az olasz srácmondta a spanyol srácnak is hogy ha akar jöhet mert a házigazda azt mondta lehet hivni lakótérsat vagy barátot. Persze nekem nem, mert valamiért nem szeret, ha velem beszél látom ahogy az undor az arcára ül, legszivesebben elkenném, na mindegy.

Szóval rákérdeztem hogy szerintük mehetek e én is és mondta az olasz lány hogy persze.

Aztán suli után ugy voltam vele hogy nem megyek mert nem hivott senki, és leültem kicsit netezni a suliban. Nem sokra rá kaptam egy sms t aházigazda lánytól hol, lesz a buli és szeretné ha mennék. 

El is mentem, de eleinte kicsit feszengtem hogy nem fogok tudni normálisan beszélgetni, de aztán néhány pohár bor után egész jól ment. :D

Beszélgettem olasz srácokkal akik már itt születtek, meg egy török lánnyal aki svájcban él, meg a német lánnyal, akinek a nagyapja még beszél magyarul, mert szerbiábol származik, onnan mentek a szülei romániába, dolgoztak ceausescu idején, az anyja talán tanár, szóval ott annyira jó volt hogy egyből át is mentek Németországba, München környékére.

Szóval összeségében vicces volt, megérte elmenni, a másnapról inkább nem irok semmit. :)

 

Pókos képek hamarosan a faszbúkon...

Üdv

T

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr782601571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása