Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

A NYÚL ÉVE

2011.02.07. 14:03 Beenthere

 Sziasztok!

Azt sem tudom mikor írtam utoljára, de abban biztos vagyok hogy most már itt az ideje hogy postoljak újra.

A libanoni étterem nagyon jó hely volt, annyira jó hogy már túlságosan is, szóval leléptem… :D
Nem volt egyszerű, mert pont amikor már intéztem a következő helyet, bejelentették hogy nekem sokkal jobb lenne egy másik étteremben a hálozaton belül, közelebb a cityhez. El is küldtek egy napra, és  maga hely nem volt rossz, mert sokkkal igányesebb volt, mint a Greenachre-i bolt, és közelebb is lett volna hozzám, de pont egy zsúfolt  napon voltam ott, persze direkt, és iszonyatas káosz volt, mert nem organizálják a folyamatokat semennyire sem, és a végén egy hatalmas szennyhalomban kellett túrkálni, jól hangzik nem?

Na de ez alatt már intéződött a helyem a vitorlás bisztróban, ahol az egyik olasz srác dolgozott és amikor meghallotta hogy mennyiért dolgozom, mondta hogy ő megy farmra dolgozni  Tazmániába, és hogy mehetnék a helyére ha akarok, hát persze hogy akartam. Amúgy ez időtájt kezdtem el intéztetni egy másik munkát is a reptéren, de még ez még mindig folyamatban van, takaritás, éjjszaki műszak, nagyon szarul hangzik de legalább adnak érte egy kicsivel több lóvét.

Szóval most ebben a vitorlás klubban lévő étteremben dolgozom, ahol hétfőn kedden szerdán sokkal kevesebbet kell dolgozni mint a másik helyen. Sokkal jobb a kaja, teszem azt végre megkostoltam a homárt, persze csak a konyhában, félkészen. Olyan kajákat csinálnak néha hogy csak nézek, ma pl az egyik szakács csinált egy paradicsomos gombás bazsalikomos cumót amit ledarált és lefagyasztott, olyasmi lett mint egy fagyi és ezt adta köretként a lazac mellé saláta ágyon, persze ez nem volt a menün, csak kisérlet volt hogy tetszik e főninek, de szerintem nem tetszett mert én dobtam a kukába a maradékot….:D

Itt a segédek tényleg a szakácsok keze alá dolgoznak nem csak mosogatni kell, szóval sokkal sokszínűbb a munka. A munka javarésze a konyhai edények mosogatása mert minden ételt rendelésenként készitenek. Persze nem nekem mert én még nagyon új vagyok és csak a mosogatóhoz engednek :D, najó ma már pucolhattam hagymát :D:D:D bruttó 6 év egyetem után ez nem is olyan rossz nemde? :D

Ja a környék is sokkal jobb mint a másik étteremnél volt. Ez egy öböl és a mosogató mellől kilátok a vitorlásokra, elég jól néz ki. J

A személyzet is nagyon kedves velem, jó fejek nagyon, sokat röhögnek, meg ugratják egymást egyfolytában, de csak a poénok felét értem egyenlőre, mindig mindenért elnézést kérnek, ha valamit csinálok megköszönik, szóval nagyon kulturált sokkal jobb mint a libanoni volt és az egyik olasz lány az iskolából is idejött dolgozni, szóval ezzel sincsen semmi baj.

Tegnap volt a Kínai Újév, természetesen erről is lemaradtam a meló miatt, oda se neki már kezdem megszokni hogy mindenről lemaradok. Amúgy ahogy a címben szerepel, a nyúl az idei főszereplő.

Kikapcsolódás:

Múlthéten volt két szabadnapom, és mind a kettőt jól kihasználtam, az elsőn elmentem a Coogee beach-re, kicsit megégtem, de végre lesz valami színem. Ez csütörtökön volt, ezelőtt, szerdán este ittunk egy kis whiskyt  az indiai sráccal és kitalálta hogy mennyünk skydivingolni mert hogy az milyen jó, gyorsan meg is néztük a neten hogy mik a lehetőségek, és a csávó egyből bookolt is minket, fejénkénti előleggel a hitelkártyájáról. Szóval nem volt vissza út menni kellett. Egyáltalán nem izgultam az utolsó pillanatig. Akkor már kezdtem mikor felszált a gép, de még akkor is csak azért mert nem repültem még ilyen kis géppel és ez már önmagában izgalmas tud lenni, csak ültem és néztem a kilátást, aztán kezdett tudatosulni bennem, hogy basszus mi ki fogunk innen ugrani, de nem igazán tudtam elképzelni, annyira hihetetlennek tűnt. Amikor aztán mondták hogy 5 perc, és az emberem elkezdett engem magához szíjazni akkor azért már rendesen kezdtem fosni :D

Aztán mondta a srác hogy mi vagyunk a negyedikek és csak rakjam ki  a lábam az ajtón… hát kiraktam és már nem volt vissza út.. komolyan koncentrálnom kellett hogy most nem fogok meghalni nem kell hogy szívrohamot kapjak, a zuhanás hihetetlen, egy ideig nem is tudtam hogy akkor most mi van csak arra figyeltem hogy vegyek levegőt és ne haljak meg, komolyan, aztán láttam hogy a srác mutogat hogy minden rendben e, nekem meg nem igazán esett le hogy most a kamerába kéne mosolyogni, de sikerült azért szerencsére :D.

Aztán mikor kinyílt az ernyő kicsit kezdett jobb lenni, de nem sokkal, egy ilyen ernyővel is nagyon félelmetes a repülés, főleg mikor pepörgette, csak sikítani tudtam, mint egy malac….

Na de megérte nagyon, aki szivrohamot vagy agyvérzést akar kapni mindenképpen probálja ki… :D

Nem mondom meg mennyi volt, sok, mindenki meg tudja nézni ha akarja a neten… :)

Mindenkinek puszti, ha kérdés van kommentlejetek.

ÜDV,

T

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr762644390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása