Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

utazás és megérkezés

2010.11.26. 01:17 Beenthere

 Na sziasztok Mindenki!

Megérkeztem Ausztráliába! 
Az út alatt az egyetlen veszteségem az öngyújtóm volt, éljen! Szingapúrban esett az eső és olyan fülledt volt a levegő hogy én ilyet még soha, gyorsan vissza is menekültem a légkondis tranzitba. Az átszállásokkal minden renden volt Frankfurtban vettem gumicukrot és ittam egy sört a börgerkingben:D és rohadt sokat kellett várni. Valahol Németország felett egy rádió adón a sunglasses at night szólt , király volt. Sydneyben a reptérről vonattal jöttem a címemre mert a segítő pontban a hölgy ezt javasolta :D.
Szóval miközben vonatoztam megfigyeltem hogy Ausztrália nem különbözik sokban Magyarországtól, itt is sárga virágok nőnek a sínek között galambszerű teremtmények ülnek a felső vezetéken és a sín mellett a melósok ugyan úgy csak üldögélnek munka helyett. 
Szóval gyerekek most nem nekem jó, hanem nektek rossz :D
Találkoztam a szobatársammal, tájszólása van és azt mondta hogy két hét múlva jön a csaja, szóval kettővel több magyar lesz a lakásban mint kéne, rajtam kívül ugye :D. Aztán elment a suliba, szerintem rám várt és elkésett a suliból, nem nagyon siettem, dögnehéz volt a csomagom. A sok felesleges cucc miatt. A fontos dolgok mind otthon maradtak (bicska, T elosztó, baseball sapka...) viszont van pulóverem 4! teljesen fölöslegesen. Negyedik lakóról nincs hír egyenlőre. Karesszel a helyi kontakttal még nem találkoztam.
Az utcán egymást érik a turbós és kompresszoros autók ez ilyen szempontból mennyország, mindenki azt csinál a kocsijával amit csak akar. És az ablakon papagáj csicsergés hallatszik, már ha áthallatszik a motorfékező teherautókon és a sípoló turbókon, remélem este csönd lesz.
A közlekedés nagyon fura, komolyan kell figyelni a kereszteződéseknél, soha nem tudom éppen honnan jön majd autó és ahol a kormánynak kéne lenni, ott ülnek a gyerekek, miközben anya viszi őket a suliba.
Most megyek és felfedezem a szűkebb környezetem mert nagyon éhes és szomjas vagyok. Mondhatni kurva meleg van.
Üdv
Tamás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr282473906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása