Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

Suli és repülő kutyák

2010.11.30. 05:47 Beenthere

Most ért véget az első tanitási napom. Realizálódott a csoportom. Regel sikerült egyből elkésnem de nem volt nagy para. Csak a bemutatkozást késtem le :D

A csoportban 8an vagyunk, ebből csak 3 an vagyunk fiúk szóval ennek nagyon örülök. És a legdurvább hogy 1 koreai lány van (Mary)a többiek mind európából valók!!! Tehát az összetétel:

  • 1 belga lány
  • 1 német lány
  • 2 olasz lány
  • 1 koreai lány
  • 1 olasz fiú
  • 1 szlovák fiú
  • meg én:D

A nyelvtannal még vannak problémáim de ez még csak első nap volt és mindent értek az órán, az ebédszünetben elmentem enni a szlovák fiúval és a belga lánnyal. Persze olcso kaját akartak szoval nagyon vicces volt ahogy végig jártunk néhány kajáldát. Ja és én voltam a legalacsonyabb :D. Végül valami sárgáktól vettünk szendvicseket, nagyon finom, volt, BBQ disznós salátás, répás chilis hagymás szendvics volt kifli szerü kenyérben.

Az ebédzsünetben beszélgettem az egyik olasz lánnyal és mondta hogy 5 percre lakik a George Streeten és 175 dollárt fizet érte, de nyolcan laknak együtt, 3 lány és 5 fiú. Van külön fürdő a lányoknak és a fiúknak és a fiúk 150et vagy 160 at fizetnek. Szóval ugyan annyit kb mint nekem és nem kell 20 percet vonatozniuk. Ja és mindenki angolul beszél nem ugy mint én, szóval azt hiszem megprobálok keresni valami másik szállást 4 hét múlva.

Tegnap megint elmentem a botanikus kertbe ahol megint rácsodálkoztam a repülő rókákra. Találtam egy táblát amin le volt irva a hivatalos helyzetük. Szóval eredetileg csak néhány példány használta alvóhelynek a botanikus kertet mert ugye tele van finom növényekkel amiket szeretnek, de mostanra úgy elszaporodtak hogy inkább nem kivánatosakká váltak, és a helyi nemzetipark engedélyével probálják kiköltöztetni őket, mert a fák amiken alszanak kezdenek elpusztulni és nem akarnak mondjuk egy 200 éves fát, amiből már a többséget kivágták 100 éve, feláldozni nekik.

Először azt hittem nem merészkednek be a városba, de aztán tegnap előtt meglepve figyeltem fel a jellegzetes sirás szerü vernyákolásukra a felhőkarcolók között a cityben, persze már este volt, akkor aktivak. Szóval a felhőkarcolok közt megvan hagyva egy "kis" ház, a biró háza vagy valami ilyesmi volt ráirva. És annak a kertjében volt egy fa amin a virágokat ették. Kicsit fostam hogy lefosnak, mert át kellett mennem alattuk. Előtte meg a Hyde Parkban láttam jó párat, elég félelmetes ahogy a felhőkarcolók között röpködnek.

Basszus itt ül mellett egy magyar! Eddig is gyanus volt az akcentusa, de most a csaj akivel dumál felvette a facebookjára és oda van irva hogy Berettyóújfalu! FAKK, miért kell mindenhol ott lennünk? Pedig már kezdtem hinni hogy én vagyok itt az egyetlen az éhes nemzetből. :D

Tegnap a miután meguntam az emberméretü páfrányokat és az emberteln méretü pálmákat és fikusz fákat, elmentem megnézni a Mrs. Macquarie's Chair-t (katt) persze rossz volt az idő. Csináltam képeket de minek, még nem néztem meg őket de szerintem szarok lettek mert borult volt az ég. Majd vissza megyek ha jó idő lesz. Viszont nagyon jó volt a panoráma.

Estére nagyon megéheztem és beugrottam a helyre amiről irtam tegnap, és rosszul emlékeztem, mert 8:50 ért csak kenguruburger volt, menüben üccsivel krumplival 11 volt. Szóval rápróbáltam és egész jó volt, kicsit a bárányhoz hasonlitott meg talán egy kicsit a csirkére, tényleg csak kicsit. Én is utálom mikor azt mondják valamire, hogy olyan mint a csirke, nem nem olyan csak egy kicsit, inkább a bárányhoz hasonlitanám van benne egy kicsit abból a faggyús izből. Szerencsére nem húspogácsa volt amire elöször számtottam szóval ha kenguru volt akkor 100% ig az volt + a zsir ami a sütéshez kellett, mert ez egy török étterem volt és ugyan olyan hús oszolopok pörögtek mint nálunk. Elég jó volt, legközelebb talán megprobálom a steaket belőle de 18 ért kicsit sokkalom.

Na puszti!

T

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr122482719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása