Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

Elsőnap a suliban II.

2010.11.29. 02:36 Beenthere

HAHAÁ! Back again!

Szóval, az osztályom tök király, alig vannak benne sárgák, csak néhány japán :D És hogyan? Nem tudom de valahogy sikerült felküzdenem  magam  INTERMEDIATE szintre!! A sárgák többsége az alattam lévő csoportba került. A két német csaj közül az egyik került az én csoportomba, szóval nem ugyan azt irták mindketten. Ráadásul az amelyikkel együtt interjuztattak, ezekszerint a másik még tufább.

Kicsit lesnem kellett a szomszédaimról, de szerintem fogom tudni tartani a lépést ezzel a csoportal, volt szóbeli és fogalmazós része is a tesztnek. Ma haza engedtek minket a nap további részére mert még nem találtak nekünk tanárt, legalábbis valami ilyesmit mondtak.

Volt egy ilyen kis eligazitás hogy mit szabad mit nem és az elején kérdezték hogy hány nemzet van itt és hát mondtam hogy magyar, erre a nő látta hogy csak egyedül vagyok és mondta hogy hello hungary, utani halk röhögés a csoportból. Ugye a jó öreg hungary hungry poén. Csak mosolyogtam...

 És hogy miért jó ez mert igy talán el tudom majd érni az ielts előkészitőt az elkövetkező időben.

Csak két dolog van ami zavar egy kicsit. Hetes diákbérletet vettem és most mondta a faszi hogy 350$ (kb 70000 Ft) a büntetés ha elkapnak vele, mert az az igazolvány amit itt adnak nekem, nem jogost kedvezményre a járatokon. Szóval folytatódik az otthoni bkv feeling, csak nagyobb a tét :D, én tuti elfutok ha tudok, legalább dolgozzanak meg a pénzükért.

A másik hogy otthon hagytam a fényképezőm ma reggel, és kezdek éhes is lenni, szóval nem tudom hogy most menjek haza érte vagy inkább menjek és egyek egy kenguru steaket krumplival 8.50ért. Nehéz az élet, szegény ti.  :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr422480256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DNS- 2010.11.29. 19:57:20

Nagyon jo a blog eddig, maradjon meg a jo szokas! ;) es termeszetesen a kepek is johetnek majd.
BKV rulez :)

Beenthere 2010.11.30. 12:06:52

köszi Deni hogy legalább te hozzászóltál.
igyekszem feltölteni a képeket, de otthonról szinte lehetetlen a kőkori állapotok miatt.
üdv
süti beállítások módosítása