Ausztraliában voltam

Van szerencsém fél évet Sydney ben tanulni és dolgozni. A közben adódó élményeimet szertném beleszórni ebbe a blogba.

Friss topikok

  • Misi: Nem probáltad lepisilni? (2011.02.18. 22:56) BlueBottle
  • Misi: Szokott olvasni... Ki tudnád deríteni a libanoni petrezsejem sali receptjét? Nagy áradásokról olva... (2011.01.03. 23:12) BUÉK és egyebek
  • Beenthere: OKÉ! ez jó ötlet, már beszélgettem a krikettről itt néhány embberrel, de még nincs elég infóm, ha ... (2011.01.01. 02:42) Lemaradtam a Sydney-Hobart rajtjáról....
  • Misi: Alma mikor lesz? vagy az ott sem különleges... (2010.12.20. 22:14) Papaya
  • kicsiborsy: Szia Tomi! Ez nagyon szupi beszámoló volt, majdnem úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Vel... (2010.12.10. 14:48) Már két hete!

Linkblog

A konyha!

2011.04.30. 17:47 Beenthere

 Itt egy bejegyzés amit még régebben írtam nem sokkal a Mardi Gras után, de nem postoltam, szóval most pótlom ezt a hiányosságot. Annyit hozzáfűznék hogy a homoerotikus poénok maradtak és néha egymás fenkét markolásszák poénból, szerencsére engem nem molesztálnak, de azt hiszem nem várom meg hogy ez beküvetkezzem.. :D

Amúgy folyamatos a móka és kacagás, onnan lehet tudni hogy stressz van a konyhában ha nem poénkodnak megállás nélkül...náha olyan mint egy állatkert (sikitozás, üvöltözés, éneklés) néha meg mint egy óvoda (sértődés, egymás okolása, irigység...stb)

Szóval akkor a poszt:

 

Gondoltam elérkezett az idő hogy újra jelet adjak magamról.

A hétköznapjaimat leginkább a konyhában töltöm, ami néha vicces a srácok miatt, de ha az ember soha nem alszik eleget, akkor egy idő után nagyon fárasztó és igazi zombi leszel. Ez történt velem múlt héten. Két héttel ezelőtt kedden és szerdán volt a két szabadnapom és most hétvégén volt a következő kettő., szóval 9 napot kellett dolgoznom egymás után, a vége felé már azt hittem megmakkanok. A hétvégémet meg nem nagyon sikerült megfelelően kihasználnom, mondjuk végre eljutottam Tamarama Beachre, az nagyon szép volt, de vasárnapot átaludtam teljesen, csak annyi időm maradt a napból hogy kimossam a ruháim, meg az ágyneműm, aztán pedig végre megnéztem

Nem is gondoltam volna hogy az ágynemű mosás, ennyire problematikus lehet, jó  idő kell, hogy legyen és szabadnapomnak kell hogy legyen (ellenkező esetben nagyon korán kéne kelni ami nem megy).

Múlt hét csütörtökön elmentem egy sulibuli szerűbe. Azért csak szerűbe mert nem volt belébő és nem csak a suliból voltak, a részleteket nem tudom mert most nem járok be. :D

A lényeg hogy a buli végén elkezdtem táncolni két csajjal akik ugy ugráltak mint a kenguruk, nem hagyhattam hogy letáncoljanak szóval nyomtuk 3 ig, aztán elmentem szerezni nekik valamit inni, mert úriember vagyok, de mire vissza értem már elmentek. Másnap egész nap magamon röhögtem hogy miért vagyok ilyen szerencsétlen...Ahhoz a másnaphoz még tartozik egy kis részlet. Az egyik szakács Martin, aki a salátás részleget viszi, és aki elmondása szerint már Bécstől a Közel-keletig mindenhol volt szakács egy nagy szállodalánc jóvoltából, szóval ez az ember bejelntette hogy most gulyást fog főzni :D

Az elején még egész jól indult neki, kicsit furcsáltam hogy a húst a vaslapon kezdi sütni, de valami hasonló rémlett nekem is a kondérban...

Aztán teljesen elszállt, rakott bele paradicsompürét, (megjegyzem azóta egy újságban találtam egy másik gulyás receptet és abban is van paradicsompüré), meg rengeteg pirospaprikát, tényleg nagyon sokat, még életemben nem főztem curry t de szerintem valami hasonló methódussal járhatott el.  Ja és a végén leszürte belőle a hust meg a hagymát, és a húst visszakeverte :)

A végére olyan lett mint egy kicsit édeskés pörkölt, amit meg is mondtam neki, mármint hogy ez nem gulyás de van egy másik kaja ami viszonyt nagyon hasonló, és amit már korábban a Chef említett is nevezetesen a paprikás, erre kicsit megsértődött és azzal vágott vissza hogy neki ezt még senki nem mondta, és hogy ha lenne itt kolóniánk akkor más is tudná, hogy hogyan kell gulyást főzni nem csak mi, vagy valami ilyesmi. Persze a menübe Special 1, Hungarian Beef Gulash néven felkerült, 23 dollárért, vagy valami hasonló, és persze mind el is fogyott pedig egy elég nagy lábossal volt.

Az étteremben amúgy nagyon jól főznek, már több olyan kaja volt amit nem felejtek el, annyira jó volt, pl a Pauli olasz kolbászos curryje, vagy Pabi Spagetti Marinara ja, vagy  Luigi Penne ala Salmon ja, most ennyi jutott eszembe.

A konyhában amúgy rendszeres a jókedv, már amikor nem akarják megütni egymást, mert az is előfordul, de az esetek többségében nem komoly, szívják egymás vérét, de mindenki nevet a végén, vagy nem, :D

A Mardi Gars-t megelőző 1 két hét különösen vicces volt, mivel az egyik szakács a fiúkat szereti és rendeszeresek voltak a homoerotikus poénok, megnyilvánulások. Azonban amikor bejelentettem hogy én már pedig mindenképpen szabadnapot akarok azon a szombaton, én is egyből elkezdtem kapni a sarat a nyakamba, azért volt ez problematikus mert későn tudtam meg mikor lesz, és már megkapatam a szabadnapjaimat arra a hétre, és  senki sem akart velem cserélni, és mivel elég furán néztek meg kellett magyaráznom hogy nem vagyok buzi, csak most van lehetőségem megnézni, mert  jövőre már nem leszek itt, egyből jött is a head chef válasza hogy már itt él nem tudom hány éve de még egyszer sem ment el megnézni. :D

Hozzá tartozik az is hogy emiatt akartam egyeztetni  a head cheff el aki uj nálunk és nem tudtam nevét, az chef aki meg felvett engem, nagyon vicces gyereknek képzelte magát és mondta hogy, Andrénak hivják de az eredeti philippin neve az pufta, és nekem már akkor nagyon gyanus volt mert ismertem a fickót és tudtam hogy ez bizony szoppó lesz, de bemondtam, olyan komoly pofával mondta, mondta hogy hát pufta tudnánk beszélni, erre lett nagy röhögés, persze utána már elmondták hogy ez szleng és homokost jelent.

A head chef persze tudta egyből hogy nem vagyok annyira hülye hogy lebuzizzam a második héten, de a kapcsolatunknak nem tett jót. :D

Aztán volt egy másik eset is, nem emlékszem már pontosan mikor történt, de valamikor a Mardi Gras előtt vagy után, melóba érkezés után, Mark a philippien szakács elkezdett valamiről faggatni, és nem figyeltem öltözés közben és kirántottam egy doboz gumit a táskámból, na erre aztán megint lett nagy röhögés hogy playboy vagyok meg így meg úgy. :D

Néhány napra rá Mark meglátta hogy a magenta alsóm van rajtam, és egyből megint belekezdtett, hogy jobb lesz ha vigyázok mert Pauli rám fog ugrani. :D

És a legdurvább hogy tényleg látom rajta hogy már máskáppen néz rám mint előtte, persze lehet hogy csak képzeltem... :D

 

Üdv az állatkertből...

T

A bejegyzés trackback címe:

https://kupaktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr772867279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása